تسریع در عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح ارتش در تبریز
تسریع در عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح ارتش در تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز از تسریع در عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح ارتش خبر داد. داوود طالب نژاد با اعلام این خبر گفت: تقاطع غیرهمسطح ارتش با ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است که به لحاظ پیچیدگی و سختی‌های منحصر به فرد، قابل مقایسه با دیگر پروژه‌ها نیست. وی افزود: تقاطع غیرهمسطح ارتش […]

شهردار منطقه ۳ تبریز از تسریع در عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح ارتش خبر داد.

داوود طالب نژاد با اعلام این خبر گفت: تقاطع غیرهمسطح ارتش با ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است که به لحاظ پیچیدگی و سختی‌های منحصر به فرد، قابل مقایسه با دیگر پروژه‌ها نیست.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح ارتش به نوعی ترمینال انرژی تبریز است که تأسیسات گاز، برق، مخابرات و انشعابات آب و فاضلاب و فیبر نوری همانند یک شبکه توری در آنجا واقع شده که کار جابجایی این تأسیسات شهری زمانبر بوده و ما مجبور به کنار زدن برخی از این تأسیسات، یا غلاف گذاری روی برخی از آنها هستیم.

وی با اشاره به اتمام شمع‌کوبی در ضلع غربی تقاطع غیر همسطح، اظهار کرد: اکثر تأسیسات زیرزمینی شهری در ضلع غربی تقاطع بود که با رفع این مشکلات عملیات شمع‌کوبی ضلع غربی به اتمام رسیده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: در ضلع شرقی، تراکم تأسیسات شهری چندانی نداریم که باعث شده عملیات عمرانی در این بخش به خوبی پیش برود.

شهردار منطقه ۳ تبریز در ادامه از تکمیل آرماتوربندی دیواره اصلی و برگشتی کوله A۱ و همچنین خاکبرداری و برداشت آسفالت محل پی‌های P۴و P۶ و حفاری شمع های کوله A۲ خبر داد و گفت: احداث این تقاطع در رفع ترافیک خیابان ارتش و همچنین کمربندی میانی بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا