رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مشکلات تیم تراکتور گفت: این تیم ۳۸۸ میلیارد تومان بدهی دارد و ما نیز در جلسه‌ای با مسئولان این موضوع را پیگیری کردیم و پیگیری هایمان را نیز ادامه می دهیم

به گزارش نهال امید ، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی امروز یکشنبه در در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: متاسفیم که فردی می آید و با احساسات مردم بازی می کند و بعد از مدتی می‌گوید تراکتور را تحویل می دهم.

وی افزود: بازیکن مطرح انگلیسی از تیم های ایرانی، فقط تراکتور را می شناسد و این نشان دهنده محبوبیت تراکتور است، اما قرار نیست عدم مدیریت و اشتباه یک فرد را یک شهر جبران کند، بلکه باید خود آن فرد این خسارات را حل کند.

حجت الاسلام برگی در ادامه گفت: ایجاد کمیسیون ویژه برای حاشیه نشینی و پیگیری مشکلات شرکت اتوبوسرانی در اولویت ما است که یکی از آن ها منفک شدن ۱۶۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی به بهانه شیوع کرونا و نبود مسافر است که ۶۰۰ میلیارد تومان از این بابت  به شهر خسارت وارد آمده است. 

وی تاکید کرد: با ایجاد کمیسیون ویژه ورزش در شورای شهر نیز موافقیم و باید توجه ویژه‌ای به آن شود اما باید در زمینه ورزش بومی تمرکز شود و به جوانان تبریز توجه کنیم.

وی گفت: در زمینه سرمایه گذاری باید اقدامات را افزایش دهیم و جلوی شانتاژ ها برای فراری دادن سرمایه گذار را بگیریم.

نهال امید

  • منبع خبر : ایرنا