تخصیص نهاده خوراکی به واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار هریس در ازای تحویل تخم مرغ
تخصیص نهاده خوراکی به واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار هریس در ازای تحویل تخم مرغ

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس از تخصیص نهاده خوراکی به واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار در ازای تحویل تخم مرغ تولیدی در شهرستان خبر داد. کاظم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت اخذ اطلاعات دقیق برای برنامه ریزی توزیع نهاده‌های خوراک دام و طیور و هم‌چنین راستی […]

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس از تخصیص نهاده خوراکی به واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار در ازای تحویل تخم مرغ تولیدی در شهرستان خبر داد.

کاظم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت اخذ اطلاعات دقیق برای برنامه ریزی توزیع نهاده‌های خوراک دام و طیور و هم‌چنین راستی آزمایی و پایش میزان تولید گوشت مرغ و تخم مرغ متناسب با نهاده‌های مصرفی، شیوه نامه نحوه تخصیص نهاده‌های خوراکی به واحدهای مرغداری ابلاغ شد.

وی با اشاره به این‌که ۸۰ درصد نهاده‌های دام و طیور وارداتی است، گفت: با توجه به این‌که تمام نهاده‌ها از طریق ارز دولتی وارد می‌شود، تمامی واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار و گوشتی ملزم به رعایت قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار بوده و هم‌چنین باید شیوه نامه تخصیص نهاده‌های خوراکی به واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار را به طور کامل اجرا کنند.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: دو واحد مرغ مادر تخمگذار به ظرفیت ۸۲ هزار قطعه به شکل فعال در شهرستان هریس در حال تولید هستند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا