تجلیل از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد
تجلیل از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد

به مناسبت 14 آبان روز فرهنگ عمومی، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد در سال 1400 برگزار شد.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد در محل دفتر امام جمعه شهرستان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، امام جمعه شهرستان بستان آباد، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، فرماندار بستان آباد و دیگر اعضاء برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه شهرستان بستان آباد ضمن تشکر از زحمات و رهنمودهای چندین ساله امام جمعه اسبق شهرستان، مطالبه مردم و جوانان از مسوولین را امری کاملا ضروری و اساسی دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد شروع و استمرار و موفقیت انقلاب اسلامی را در گرو اتحاد، همدلی و مشارکت مردم و به ویژه جوانان می باشد. او همچنین اساسی ترین راه مبارزه با آسیب­های اجتماعی و دینی را ترویج فرهنگ دینی و اسلامی برشمرد.

در ادامه این جلسه اللهیاری فرماندار شهرستان بستان آباد ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های حضرت حجت الاسلام و المسلمین رضوی امام جمعه اسبق شهرستان، بزرگترین افتخار مسوولین را پیگیری مشکلات مردم و خدمت به آنان دانست.

فرماندار بستان آباد به تشریح فعالیت ها و خدمات مسوولین پرداخته و افزود: عملکرد مدیریت شهرستان بالاخص فرمانداری و نماینده محترم در دو ساله گذشته در سطح شهرستان کم نظیر بوده و در حوزه های مختلف من جمله: گاز رسانی، آسفالت ریزی، توسعه فضای سبز، آموزشی و مدرسه سازی، بهداشتی و درمانی در سطح استان رتبه اول را داشته است.

در آخر جلسه از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد به مناسبت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی تجلیل به عمل آمد و حکم مسوولیت حجت الاسلام خدایی دبیر نمازی بستان آباد توسط مدیر ستاد اقامه نماز استان اهدا شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی