بودجه شهرداری تبریز غیرواقعی است
بودجه شهرداری تبریز غیرواقعی است

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه، چه در مناطق و چه سازمان‌ها غیرواقعی است و متاسفانه نسبت به تحولات و بر اساس آن پیشنهاد بودجه را تغییر نمی‌دهیم و همان بودجه قبلی را کم و زیاد می‌کنیم و ارائه می‌دهیم.  احد صادقی اظهار داشت: نگاه شورای ششم نگاه جدیدی است و در این کمیسیون […]

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه، چه در مناطق و چه سازمان‌ها غیرواقعی است و متاسفانه نسبت به تحولات و بر اساس آن پیشنهاد بودجه را تغییر نمی‌دهیم و همان بودجه قبلی را کم و زیاد می‌کنیم و ارائه می‌دهیم.

 احد صادقی اظهار داشت: نگاه شورای ششم نگاه جدیدی است و در این کمیسیون همچنین تفاوت نگاه را شاهد هستیم.

وی افزود: ما باید مشکلات و موضوعات را مد نظر قرار دهیم و برای حل آنها اقدام کنیم.

صادقی تاکید کرد: بودجه، چه در مناطق و چه سازمان‌ها غیرواقعی است و متاسفانه نسبت به تحولات و بر اساس آن پیشنهاد بودجه را تغییر نمی‌دهیم و همان بودجه قبلی را کم و زیاد می‌کنیم و ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: باید شاهد تلاش منطقه و سازمان‌ها در تحقق بودجه باشیم و آن را مطابق با واقعیات تنظیم کنیم.

صادقی همچنین با اشاره به اینکه می‌توان هزینه‌ها را مدیریت کرد، اظهار داشت: مثلا از پارکی که ایجاد شده می توان درآمد کسب کرده و هزینه ها را تامین کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در انتها با بیان اینکه باید شهرداری را ملزم کنیم شاکله و چهارچوب تخفیف و تحریک بازار را تعیین کنند، گفت: بهترین نظر این است که با لایحه و چکش کاری این چهارچوب مصوب شود.

وی ادامه داد: منتظر ارائه تفریغ بودجه در زمان قانونی آن هستیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس