ایثار اجتماعی در عرصه مبارزه با کرونا به نمایش درآمد
ایثار اجتماعی در عرصه مبارزه با کرونا به نمایش درآمد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: امروز پزشکان، پرستاران و بخش‌های مختلف کادر درمان و جهادگرانی که در عرصه مبارزه با کرونا بی وقفه خدمت می‌کنند، جلوه‌هایی از ایثار اجتماعی را برای حفظ سلامت جامعه به نمایش گذاشته‌اند. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، در […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: امروز پزشکان، پرستاران و بخش‌های مختلف کادر درمان و جهادگرانی که در عرصه مبارزه با کرونا بی وقفه خدمت می‌کنند، جلوه‌هایی از ایثار اجتماعی را برای حفظ سلامت جامعه به نمایش گذاشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، در آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری جهادگران سلامت دانشگاه‌های پیام نور کشور که در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مقدس‌ترین ایثارها، ایثار اجتماعی است و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز ایثار اجتماعی را در راه دفاع از میهن و اعتقادات خود به نمایش گذاشته بودند.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر در کنار خدمات کادر درمان، باز هم اقشار مختلف مردم به میدان آمده و در قالب بسیج مردمی و گروه‌های جهادی شهید سلیمانی هم‌چون دفاع مقدس، کمک‌های بسیار ارزشمند مادی و معنوی را به ثمر رساندند تا صفحه دیگری از ایثار اجتماعی را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند.

وی ادامه داد: در سال‌هایی نه چندان دور در مساجد و خانه‌های ما بسیاری از زنان و دختران بی وقفه با چرخ‌های خیاطی خود تلاش می‌کردند تا لباس رزم را برای رزمندگان دفاع مقدس مهیا کنند و امروز دختران همان مادران در تلاش هستند تا برای سربازان عرصه سلامت، جهاد و مبارزه با کرونا، ماسک و یا لباس مخصوص بیمارستانی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه مساجد در زمان جنگ، حکم پایگاه‌های پشتیبانی و امداد رسانی را داشتند و مردم نیز هر آنچه داشتند را برای کمک به رزمندگان در طبق اخلاص می‌گذاشتند، اظهار کرد: این روزها نیز مردم بسته‌های معیشتی، بهداشتی، ماسک و مواد ‌ضد عفونی را برای کمک به سایر افراد جامعه در اختیار پایگاه‌های مردمی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا