انتقام سنگینی در انتظار عاملان ترور شهید فخری زاده است
انتقام سنگینی در انتظار عاملان ترور شهید فخری زاده است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: بدخواهان خبیث به ‌ویژه عاملان جنایت ترور شهید فخری‌زاده بدانند که انتقام و مجازات سنگینی در انتظارشان است و دست انتقام خداوند بر سر آنان فرود خواهد آمد. سردار عابدین خرم، روز شنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت شهید فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، آورده است: بار دیگر رژیم منحوس صهیونیستی، خباثت […]

فرمانده سپاه عاشورا گفت: بدخواهان خبیث به ‌ویژه عاملان جنایت ترور شهید فخری‌زاده بدانند که انتقام و مجازات سنگینی در انتظارشان است و دست انتقام خداوند بر سر آنان فرود خواهد آمد.

سردار عابدین خرم، روز شنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت شهید فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، آورده است: بار دیگر رژیم منحوس صهیونیستی، خباثت خود را علیه جریان علمی کشور نشان داد و دانشمند برجسته‌ ایران اسلامی به دست عوامل تروریستی رژیم اسرائیل به شهادت رسید.

وی در این پیام آورده است: بی‌تردید، خدمات شایان و نوآوری‌های بی‌بدیل دانشمند شهید در عرصه‌های هسته‌ای، پژوهشی و صنایع راهبردی، مبنای جهش و پیش‌تازی‌های علمی کشور خواهد بود.

سردار عابدین خرم ادامه داده است: اینجانب به نمایندگی از پاسداران عاشورایی آذربایجان‌شرقی، شهادت پاسدار رشید اسلام دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّ ظلّه العالی)، خانواده بزرگوار شهید و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

  • منبع خبر : ایرنا