انتقاد فرماندار ورزقان از عدم احداث مجتمع امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان
انتقاد فرماندار ورزقان از عدم احداث مجتمع امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان

فرماندار شهرستان ورزقان گفت: علی رغم گذشت بیش از یک سال از کلنگ زنی مجتمع امداد و نجات جاده‌ای در محور «‌ورزقان-تبریز» متاسفانه این پروژه اجرایی نشده است.

مهدی نعمتی در جلسه شورای ترافیک شهرستان ورزقان اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه‌ای و سایر مولفه‌ها احداث مجتمع امداد و نجات محور «ورزقان-تبریز» در راستای تردد ایمن و امداد رسانی به موقع، جز ضروریات این محور بزرگراهی است.

 وی همچنین از کندی روند تکمیل نواقص و نصب تابلوهای راهنمایی و علائم هشدار دهنده در این محور گلایه کرد و افزود: متاسفانه به رغم تأمین مالی این طرح‌ها، عدم اجرای پروژه را شاهد هستیم که این امر برخی حوادث جاده‌ای و نارضایتی مردم را موجب می‌شود.

 فرماندار ورزقان بیان کرد: بروز برخی تخریبات در جسم جاده بزرگراه «خواجه-ورزقان» در نزدیکی علی بیک کندی و برخی نقاط دیگر ناشی از عدم رعایت مسائل فنی زیبنده این پروژه نیست و انتظار می‌رود اداره‌کل راه و شهرسازی و دستگاه نظارت اهتمام ویژه‌ای به این امر مهم داشته باشند.

به گزارش نهال امید ، وی، اصلاح و بهسازی محور روستاهای شیخملو و چراغلو را که از تعهدات پیمانکار پروژه بزرگراه است را خواستار شده و افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی باید از تسویه حساب مالی با پیمانکار مربوطه خودداری و ایشان را ملزم به اجرای تعهدات منعقده کند.