امکان خرید میوه و صیفی‌جات در خانه، برای شهروندان تبریزی فراهم شد
امکان خرید میوه و صیفی‌جات در خانه، برای شهروندان تبریزی فراهم شد

در راستای تحقق شهر هوشمند و با دستور شهردار تبریز، طرح خرید مجازی میوه و صیفی جات توسط شهروندان با عنوان "از خانه، به خانه" راه اندازی شد.

به گزارش نهال امید، با دستور شهردار تبریز و با توجه به موضوع مهم تحقق شهر هوشمند که در بودجه سال ۹۹ نیز به آن توجه ویژه ای شده و همچنین در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، طرح خرید غیرحضوری میوه و صیفی جات خانوارها از امروز راه اندازی شد.

این طرح که شامل بازارچه فروش مجازی میوه و صیفی جات است، توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز و با مشارکت بخش خصوصی در مجتمع شقایق راه اندازی شده است.

بر اساس این طرح، شهروندان تبریزی می‌توانند بدون حضور در محل خرید میوه و صیفی جات، هم به صورت تلفنی و هم بصورت اینترنتی درخواست خود را در تلفن گویا و یا سامانه ثبت نام کنند.

میوه‌ها و صیفی جات تهیه شده، در قالب ظروف شیشه‌ای و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می‌شود، به طوریکه خریدار می‌تواند کیفیت محصول خریداری شده را کاملا مشاهده کند.

همچنین با توجه به اینکه محصولات خریداری شده از سوی پیمانکار طرف قرارداد سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز به صورت عمده است، قیمت تمام شده محصولات پائین‌تر از دیگر فروشگاه‌ها خواهد بود.

طبق طرح فروش محصولات کشاورزی با عنوان “از خانه، به خانه”، شهروندان می توانند محصولات مورد نیاز خود را از خانه سفارش دهند و در خانه تحویل بگیرند.

بر این اساس، شماره تلفن ۰۴۱۲۱۳۲۲ به صورت گویا و همچنین اپلیکیشن khosh.shop آماده پذیرش و ثبت درخواست شهروندان است.

شهرداری تبریز