امضای تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با سازمان نظام پزشکی
امضای تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با سازمان نظام پزشکی

خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی و سازمان نظام پزشکی تبریز با امضای تفاهم نامه ای مشترک سطح همکاری و تعاملات دو سویه را ارتقا می بخشند.

نهال امید : خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی و سازمان نظام پزشکی تبریز با امضای تفاهم نامه ای مشترک سطح همکاری و تعاملات دو سویه را ارتقاء می بخشند .

به گزارش نهال امید ، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان خانه مطبوعات آذربایجان شرقی و سازمان نظام پزشکی امروز هفتم بهمن ماه با حضور اصحاب رسانه استانه و هیات مدیره این دو نهاد برگزار شد.

مرتضی شفیعی مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از ارتقای سطع تعامل و همکاری با سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: برای اقناع عمومی و پاسخگویی هدفمند به مطالبات مرمی نیازمند ارتقای سواد رسانه ای مسئولان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان هستیم .

وی خطر نشان کرد : طی دو سال گذشته و دوران مقابله با ویروس کرونا به جرات می توان گفت: هم کادر درمان و هم اصحاب رسانه در میدان حضوری فعال و اثر گذار داشتند و هر یک به نوبه خود در راستای ایفای رسالت خطیر و نقش ذاتی از جان گذشتگی کردند.

شفیعی با بیان این که انعقاد تفاهم نامه نخستین گام همکاری در راستای ارتقای سطح تعاملات دو سویه است ، گفت: هر دو طرف از منافع این همکاری بهره مند خواهند شد اعتقاد داریم اهداف ارزشمند سازمان نظام پزشکی بدون بهره مندی از رسانه های ملی و استانی محقق نخواهد شد .

مدیر عامل خانه مطبوعات آذربایجان شرقی ادامه داد: اجرای پروژه های علمی و پژوهشی ،برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی خبرنگاری سلامت ،تشکیل گروه همیاران سلامت و رسانه ، برگزاری دوره های سواد رسانه ای ، بهره مندی اعضای خانه مطبوعات از ظرفیت سازمان نظام پزشکی در عرصه درمان و … تنها بخشی از تعاملات تعریف شده میان دو مجموعه است.

  • منبع خبر : نهال امید