افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید مجازات شوند
افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید مجازات شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید مجازات شوند تا به آسانی وحدت بین مسلمانان از بین نرود. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه عاشورا افزود: وحدت بین مسلمانان از اهمیت بالای برخوردار […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید مجازات شوند تا به آسانی وحدت بین مسلمانان از بین نرود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه عاشورا افزود: وحدت بین مسلمانان از اهمیت بالای برخوردار است و زبان دینی مشترک باید ما را در مقابل دشمنان مستحکم نگه دارد.

وی گفت: راهکارهای فرهنگی و مذهبی تونایی بالایی در ایجاد قدرت بین مسلمانان دارد و در مقابل دشمنان میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی اظهار کرد: گسترش عقلانیت در اظهارنظرها و راهکاری سیاسی مثبت می تواند اثرگذاری‌های خوبی را داشته باشد تا وحدت بین مسلمانان ایجاد شود.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: صنعت گردشگردی باید در بین کشورهای اسلامی تقویت و بانکداری اسلامی بین این کشورها تشکیل شود تا بسیاری از مشکلات بین مسلمانان کشورهای اسلامی حل شوند.

وی گفت: حوزه‌های علمیه نقش بسیار مهمی در وحدت بین مسلمانان تمامی کشورها دارند و باید از پتانسیل بالای این حوزه‌ها نهایت استفاده را کرد.

وی به نقش مهم بسیج اشاره کرده و گفت: فرهنگ بسیج باید در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد و همواره باید به یاد داشته باشیم بسیج هیچ نیازی به کمک دیگران ندارد بلکه ما نیاز به کمک بسیج وحمایت بسیج داریم.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: همواره در شرایط سخت، چه جنگ و چه بعد از جنگ، قدرت بسیج دیده شده است و سپاه و ارتش به تنهایی توانایی موفقیت جنگ هشت ساله دفاع مقدس را به دست نیاورد بلکه حمایت بسیج بود که این موفقیت‌ها را به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: فتنه سال‌های ۷۸ و ۸۸ و سال‌های اخیر با کمک بسیج حل شد و همواره می‌توانیم از بسیج به عنوان حلال مشکلات نام ببریم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام تقوی آزاد تکریم و حجت الاسلام جعفری منور به سمت مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون معارفه شدند.

انتهای پیام