افتتاح ۸۲ میلیارد ریال پروژه‌ راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در دهه فجر
افتتاح ۸۲ میلیارد ریال پروژه‌ راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه فجر، چهار طرح حوزه راه و شهرسازی استان با اعتبار ۸۲ میلیارد ریالی به بهره برداری می‌رسد. ابوالقاسم سلطانی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه راهسازی، مسکن مهر، کتابخانه و ساختمان برای بهره برداری آماده شده است، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال، […]

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه فجر، چهار طرح حوزه راه و شهرسازی استان با اعتبار ۸۲ میلیارد ریالی به بهره برداری می‌رسد.

ابوالقاسم سلطانی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه راهسازی، مسکن مهر، کتابخانه و ساختمان برای بهره برداری آماده شده است، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال، روشنایی بزرگراه خواجه-ورزقان، مدرسه شش کلاسه مسکن مهر عجب شیر، کتابخانه شهرمیانه و ساختمان فرمانداری اهر به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: حدود ۲۰میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای کتابخانه میانه و ۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و سایر منابع برای مدرسه شش کلاسه مسکن مهر عجب شیر هزینه شده است.

به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، وی با اشاره به بهره برداری از روشنایی بزرگراه خواجه-ورزقان نیز گفت: ۲۵ میلیارد ریال از محل سایر منابع برای این پروژه و همچنین حدود ۱۲ میلیارد ریال برای احداث ساختمان فرمانداری اهر از منابع استان هزینه شده است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا