اجرای اقدامات سلبی و ایجابی در پیشگیری از عرضه کالای قاچاق
اجرای اقدامات سلبی و ایجابی در پیشگیری از عرضه کالای قاچاق

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی بر حفظ دستاوردهای انقلاب و حمایت از تولید داخل در سال جهش تولید تأکید کرد و از اجرای اقدامات سلبی و ایجابی در پیشگیری از عرضه کالای قاچاق خبر داد. یوسف پایدار در دیدار با فرمانداراسکو با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در ایام پایانی سال، گفت: […]

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی بر حفظ دستاوردهای انقلاب و حمایت از تولید داخل در سال جهش تولید تأکید کرد و از اجرای اقدامات سلبی و ایجابی در پیشگیری از عرضه کالای قاچاق خبر داد.

یوسف پایدار در دیدار با فرمانداراسکو با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در ایام پایانی سال، گفت: نقش فرمانداران در ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف شهرستان جهت استفاده از ظرفیت کلیه ادارات و نهادها در ایجاد آرامش بر بازار شب عید بسیار مهم و اثربخش است.

وی، از کسب رتبه اول اداره صمت شهرستان اسکو از نظر بیشترین رشد تعداد بازرسی‌ها و پرونده‌ها در سطح استان خبر داد و افزود: وجه تمایز اصلی طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ با سنوات قبلی، رصد سیستمی و سامانه‌ای بازار اقلام اساسی است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت قیمت مصوب کالاها و اقلام اساسی از جمله شکر، روغن، گوشت، مرغ، برنج و تخم مرغ به‌ویژه در ایام نوروز، تشریح کرد: قیمت مصوب هرکیلو تخم مرغ ۱۷۵۰۰ تومان و گوشت مرغ ۲۰۴۰۰ تومان بوده و با متخلفان به شدت برخورد شده و پرونده تخلفاتی تشکیل خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پایدار در ادامه از روند توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی شهرستان اسکو بازدید کرد و گفت: سامانه‌های جامع انبار و جامع تجارت ابزارهای اصلی رصد سیستمی بوده و تمام کالاهای اساسی باید از مبداء تا مقصد در این سامانه‌ها ثبت شوند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا