اجرایی شدن برنامه‌های نقشه مهندسی فرهنگی در آذربایجان شرقی
اجرایی شدن برنامه‌های نقشه مهندسی فرهنگی در آذربایجان شرقی

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اجرایی شدن برنامه‌های نقشه مهندسی فرهنگی در استان گفت: اولویت کمیته اجتماعی و زنان در این نقشه، تضعیف بنیان خانواده و ضعف مهارتی در حوزه سبک زندگی ایرانی- اسلامی است. رقیه صادق‌زاده در در دومین جلسه‌ی کمیته اجتماعی، زنان و خانواده در خصوص نقشه […]

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اجرایی شدن برنامه‌های نقشه مهندسی فرهنگی در استان گفت: اولویت کمیته اجتماعی و زنان در این نقشه، تضعیف بنیان خانواده و ضعف مهارتی در حوزه سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

رقیه صادق‌زاده در در دومین جلسه‌ی کمیته اجتماعی، زنان و خانواده در خصوص نقشه مهندسی فرهنگی استان اظهار کرد: باید با قید فوریت نسبت به احصای اقدامات در سطح ملی و استانی اقدام کرد.
 
وی افزود: این اقدمات ملی براساس اولویت تعیین شده، معیار و مبنای تخصیص منابع، امکانات برای تحقق اهداف و چشم انداز  نقشه مهندسی فرهنگی کشور و  استان و  در نتیجه کاهش مشکلات در حوزه‌ی اجتماعی  محسوب می‌شود.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، صادق‌زاده در ادامه از راهبردهای کلان فرهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور، چهار راهبرد را مربوط به حوزه زنان و خانواده دانست و گفت: اقدامات استانی هر یک از دستگاه‌های عضو کمیته، بر اساس اقدامات ملی تعیین و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام