آغاز طرح ساماندهی دستفروشان در منطقه تاریخی-فرهنگی تبریز
آغاز طرح ساماندهی دستفروشان در منطقه تاریخی-فرهنگی تبریز

شهردار منطقه هشت تبریز از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان با همکاری عوامل نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز خبر داد. علی مدبر ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به رسیدن پایان سال و افزایش رونق بازار دستفروشان، شهرداری منطقه  هشت با همکاری ارگان‌های مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان در محدوده بازار تبریز را […]

شهردار منطقه هشت تبریز از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان با همکاری عوامل نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز خبر داد.

علی مدبر ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به رسیدن پایان سال و افزایش رونق بازار دستفروشان، شهرداری منطقه  هشت با همکاری ارگان‌های مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان در محدوده بازار تبریز را اجرایی می‌کند.

وی گفت: طی جلسه‌ای که با حضور فرماندار تبریز برگزار شد، مقرر شده تا طرح ساماندهی دستفروشان محدوده مرکزی شهر با همکاری شهرداری منطقه هشت، نیروی انتظامی و ارگان‌های مختلف در معابر سطح حوزه اجرایی شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: طی این طرح، دستفروشان خیابان جمهوری به لاین دوم پیاده روها هدایت خواهند شد و لاین اول پیاده روها صرفا مختص عابران پیاده خواهد بود. در کنار آن، عوامل سدمعبر منطقه هشت با تعریف محدوده استاندارد، مانع بساط گستری بیشتر دستفروشان می‌شوند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مدبر با اشاره به معضل دستفروشی در سطح این منطقه، گفت: با توجه به نزدیکی سال نو، شاهد افزایش تعداد دستفروشان در محدوده مرکزی شهر هستیم که تا پایان سال و با همکاری ارگان‌های مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان را اجرایی خواهیم کرد تا آرامش را در معابر سطح حوزه برقرار سازیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا