پیمان بابایی به ماشین‌سازی پیوست
پیمان بابایی به ماشین‌سازی پیوست

«پیمان بابایی»، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سومقائیت جمهوری آذربایجان پس از کش و قوس های فراوان در نهایت به ماشین‌سازی تبریز پیوست. به گزارش نهال امید، در حالیکه از مدت ها قبل خبر پیوستن این مهاجم بومی به جمع تراکتوری ها و استقلال تهران مطرح بود، پایان یافتن مدت قرارداد وی با باشگاه آذربایجانی و […]

«پیمان بابایی»، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سومقائیت جمهوری آذربایجان پس از کش و قوس های فراوان در نهایت به ماشین‌سازی تبریز پیوست.

به گزارش نهال امید، در حالیکه از مدت ها قبل خبر پیوستن این مهاجم بومی به جمع تراکتوری ها و استقلال تهران مطرح بود، پایان یافتن مدت قرارداد وی با باشگاه آذربایجانی و خروج نامش از لیست بازیکنان فصل جدید سومقائیت، حضور بابایی در تراکتور را بیش از پیش قوت بخشید، اما این بازیکن که از ماشین سازی به آذربایجان رفته بود، بار دیگر با توافق طرفین به این تیم سبزپوش تبریزی نقل مکان کرد.

بابایی ۲۶ ساله سال گذشته به صورت قرضی از تیم ماشین سازی به سومقائیت پیوسته بود و تا سال ۲۰۲۲ با سبزقباهای تبریزی قرارداد داشت که پس از توافقات مالی در تبریز ماندنی شد.

بابایی که از تربیت یافتگان آکادمی باشگاه تراکتور است، پیشتر در تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی بازی کرده و فصل گذشته نیز با ۸ گل زده، عنوان آقای گلی لیگ برتر جمهوری آذربایجان را کسب کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تغییر مالک خود و رویکرد بومی و جوان گرایی تعداد ۱۵ بازیکن فصل گذشته خود را از دست داد و تاکنون نیز با ۱۳ بازیکن جدید قرارداد بسته است که در میان تیم های لیگ برتری رکورد به شمار می رود.

سبزقباهای تبریز در هفته اول لیگ برتر فصل جدید روز شنبه ۱۷ آبان ماه در مشهد به مصاف شهرخودروی این شهر می روند.

ماشین سازی تبریز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با رتبه یازدهم به پایان برد. 

  • منبع خبر : ایرنا