نماینده هشترود خواستار افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان شد
نماینده هشترود خواستار افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان شد

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی هشترود شد.

به گزارش نهال امید، سید حمزه امینی افزود: اگر این درمانگاه که کلنگ آن تیرماه سال ۹۴ به زمین شده سریع تر افتتاح نشود به لانه پرندگان و دیگر حیوانات تبدیل خواهد شد.
وی مدعی شد: در استخدام کارکنان این درمانگاه اعمال نفوذ شده و مراحل قانونی طی نشده و حق و حقوق جوانان هشترودی در استخدام در درمانگاه تامین اجتماعی پایمال شده است.
امینی در بخش دیگری از سخنان خود از وزارت آموزش و پرورش خواست تا قبل از شروع سال تحصیلی و اجرای برنامه شاد فکری به حال مناطقی که اینترنت ندارند و  حتی محروم از برخی شبکه های تلویزیونی هستند،   بکند.
وی گفت: متاسفانه در برخی مناطق هشترود و چاراویماق آنتن موبایل یا وجود ندارد یا ضعیف است و باید فکری به آنتن دهی و اینترنت این مناطق شود زیرا اداره مخابرات هشترود به نوعی تعطیل است و حتی برخی خرابی های شهر هشترود را هم تعمیر نمی کنند.
امینی همچنین با انتقاد از راکد ماندن آزاد راه هشترود – مراغه گفت: طراحی و اجرای قطعه چهار این آزاد علمی نبوده و از مسیر کوهستانی و برف گیر عبور می کند و در صورت افتتاح، زمستان ها تعطیل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس از زیر بار ترافیک رفتن قطعه پنج این آزاد راه در اوایل سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آسفالت ریزی مسیر پنج کیلومتری درین سو که در مسیر معادن قرار دارد و ازبین رفته بود اختصاص یافته است.
امینی همچنین از بی لطفی و کم توجهی مسوولان راه استان برای احداث پنج پل تخریب شده بر روی رودخانه مغامیر بر اثر سیل سال ۹۵ از بین رفته اندد انتقاد کرد و گفت: متاسفانه پس از گذشت چند سال،  اهالی پنج روستا در تردد از روی رودخانه مشکل دارند و در زمستان این مشکلات دوچندان می شود.

شهرستان هشترو با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز قرار دارد.

  • منبع خبر : ایرنا