مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در راستای حفظ سلامت ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با افزوده شدن 12 خدمت غیرحضوری جدید، تعداد خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق این شهر به 40 خدمت افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در راستای حفظ سلامت ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با افزوده شدن ۱۲ خدمت غیرحضوری جدید، تعداد خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق این شهر به ۴۰ خدمت افزایش یافت.
عادل کاظمی ادامه داد: با توجه به زیرساختهای طراحی شده در این شرکت در راستای سیاستهای شرکت توانیر، اهداف دولت الکترونیک و تکریم مردم، مشترکان برق تبریز بدون مراجعهی حضوری به ادارات و امور تابعهی برق تبریز، میتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی افزود: با توجه به ضرورت توسعهی خدمات غیرحضوری به جهت بهبود سلامت و رفاه اجتماعی، علاوه بر ۲۸ خدمت ارائه شده در حوزهی خدمات مشترکان تحت عناوین تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب، اعلام کارکرد کنتور و … از ابتدای مهرماه سالجاری ارائهی ۱۲ خدمت از خدمات حوزهی بهرهبرداری به مجموعهی خدمات غیرحضوری این شرکت افزوده شد.
به گفتهی وی، این ۱۲ خدمت جدید شامل ثبت خسارات وارده به شبکهی برق، ثبت سرقت برق، ثبت خسارات وارده به مردم از شبکههای توزیع برق، درخواست رفع حریم برق، درخواست رفع خطر از تاسیسات مخاطرهآمیز برق، درخواست اعمال خاموشی از سوی مشترک، مشاهدهی برنامهی خاموشیهای از پیش تعیین شدهی برق، دریافت گزارش خاموشیهای برق، درخواست رفع خاموشیهای مشترکان برق، درخواست رفع مشکل ولتاژ شبکهی برق، درخواست رفع خاموشی معابر و در نهایت استعلام شبکهی برق موجود توسط سازمانها و ادارات دولتی میشود.
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، کاظمی افزود: مشترکان برق تبریز میتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.toztab.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند. در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکهی برق، سامانهی تلفنی ۱۲۱ نیز به صورت شبانهروزی جهت خدماترسانی فعالیت میکند.
- منبع خبر : ایسنا