تبریز - نهال امید - فرمانده سپاه ناحیه بستان‌آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که از اهداف و آرمان‌های اصلی خود فاصله نگرفته است گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دستاوردهای این انقلاب است.

سرهنگ کریم خوش ترکیب روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با نهال امید از اجرای ۷۵ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و افزود: این برنامه ها با شعار «ما مقتدریم» و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و هدف عمده از اجرای آنها، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: برنامه های این هفته با عطر افشانی و گلباران مزار شهداء و دیدار با خانواده شهدا آغاز می شود و ۱۲ یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اعزام ۵۵ گروه جهادی به مناطق محروم در این هفته خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، رزمایش کمک مومنانه و همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و آزادگان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

خوش ترکیب، محور برنامه های دفاع مقدس را مردمی و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی عنوان کرد و افزود:در این هفته هشت پایگاه مقاومت در سطح شهرستان افتتاح می شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و رژه موتوری را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان بستان آباد عنوان کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا