۴۰ اکیپ در بازار کالاهای اساسی کشاورزی آذربایجان‌شرقی نظارت می‌کنند
۴۰ اکیپ در بازار کالاهای اساسی کشاورزی آذربایجان‌شرقی نظارت می‌کنند

سرپرست معاونت بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از نظارت ۴۰ اکیپ در بازار کالاهای اساسی کشاورزی استان نظارت خبر داد. ایاز برنو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی به جهاد کشاورزی واگذار شده است، انتظار داریم مردم موارد مختلف مانند گران‌فروشی، […]

سرپرست معاونت بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از نظارت ۴۰ اکیپ در بازار کالاهای اساسی کشاورزی استان نظارت خبر داد.

ایاز برنو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی به جهاد کشاورزی واگذار شده است، انتظار داریم مردم موارد مختلف مانند گران‌فروشی، احتکار و یا عدم درج قیمت را از طریق سامانه ۱۲۴ به این سازمان گزارش دهند و بر اساس ضوابط، متخلفان پس از تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی می‌شوند.

وی افزود: تعداد ناظران در بازار کالاهای اساسی کشاورزی به ۸۰ نفر افزایش خواهد یافت که ۴۰ نفر از این تعداد مربوط به شهرستان تبریز است.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: برای موفقیت در امر نظارت و بازرسی در بازار، نیازمند همکاری و هم افزایی دیگر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های درون استانی هستیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا