۳۵۰اثر به دبیرخانه جشنواره تخصصی «شهر و رسانه» رسید
۳۵۰اثر به دبیرخانه جشنواره تخصصی «شهر و رسانه» رسید

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از دریافت حدود ۳۵۰اثر برای شرکت در جشنواره شهر و رسانه خبر داد.

به گزارش نهال امید، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره شهر و رسانه از اواخر آبان ماه سال جاری با انتشار فراخوان آغاز به کار کرده بود که پس از یک بار تمدید، اهالی رسانه تا امروز، ۳۰ آذر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کردند.

او با اشاره به دریافت ۳۵۰اثر، افزود: با توجه به اینکه شهر و رسانه یک جشنواره تخصصی در حوزه شهری بوده و محورهای خاصی در حوزه شهری مد نظر این جشنواره است، می توان گفت شاهد استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه بودیم.

به گفته دبیر این جشنواره، آن دسته از اهالی رسانه که نتوانسته اند تا امروز آثار خود را به دبیرخانه ارائه کنند، نهایتا تا ساعت ۱۶ فردا، یک دی می توانند نسبت به تحویل آثار خود اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: بخشی از وظایف اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز حوزه رسانه و اطلاع رسانی اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای مردم است که این جشنواره فرصت خوبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

حاجی‌زاده یادآور شد: علاقمندان آثار خود را در ۹ قالب خبر، گزارش، گفت و گو، یاداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکاتور، اینفوگرافی-موشن گرافی، طنز شهری و ویدئو در محورهای آموزش شهروندی، حمل و نقل عمومی، محیط زیست، بازآفرینی شهری، آسیب های اجتماعی، گردشگری، خدمات شهری، فرهنگ، هنر و ورزش و تبریز شهر ایمان و غیرت به این جشنواره ارسال کردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ویژگی مهم این جشنواره را اختصاص ویژه ترین جایزه برای موضوع نقد برتر(جایزه ویژه شهید مهدی باکری) دانسته و گفت: دیگر بخش‌های ویژه این جشنواره شامل آتش سوزی بازار تبریز (سرای ایکی قاپیلی)، پیاده روی اربعین (روایت سفر عشق) و نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند خواهد بود.

به گفته سعید حاجی زاده، مراحل بعدی روند برگزاری این جشنواره از جمله داوری و مراسم اختتامیه متعاقبا اعلام می شود.

  • منبع خبر : شهریار