۲ واحد صنعتی در بستان آباد از تندباد آسیب دیدند
۲ واحد صنعتی در بستان آباد از تندباد آسیب دیدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: واحدهای آسیب دیده از تندباد در شهرستان بستان آباد به ستاد تسهیل معرفی می‌شوند. حبیب امین زاده در محل ۲ واحد تولیدی آسیب دیده از تندباد در شهرک صنعتی بستان آباد حضور یافت و از نزدیک در جریان میزان خسارت‌های وارده قرار گرفت و راهکارهای لازم برای […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: واحدهای آسیب دیده از تندباد در شهرستان بستان آباد به ستاد تسهیل معرفی می‌شوند.

حبیب امین زاده در محل ۲ واحد تولیدی آسیب دیده از تندباد در شهرک صنعتی بستان آباد حضور یافت و از نزدیک در جریان میزان خسارت‌های وارده قرار گرفت و راهکارهای لازم برای ادامه تولید در واحدهای یاد شده را ارائه کرد.

وی ضمن تماس تلفنی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، بر پیگیری جبران بخشی از خسارت وارده از طریق بیمه گذار واحدهای تولیدی تاکید کرد.

امین زاده از رئیس اداره صمت شهرستان خواست تا سریعتر ضمن تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، نسبت به ارائه تسهیلات لازم به واحدهای خسارت دیده برای تداوم تولید و تثبیت‌ اشتغال اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت استان؛ با توجه به وزش شدید باد و طوفان ظهر روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه) در منطقه شبلی، به ساختمان، تاسیسات و تجهیزات و ماشین آلات دو واحد تولیدی واقع در این منطقه، خسارت شدید وارد شد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا