۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در اهر آزاد شدند
۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در اهر آزاد شدند

رییس دادگستری اهر گفت: با مشارکت خیران منطقه زمینه آزادسازی تعداد ۲۴ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد در این شهرستان فراهم شد. حجت‌الاسلام محمدعلی نظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در اهر، افزود: خیریان و نیکواران این شهرستان تاکنون به میزان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال […]

رییس دادگستری اهر گفت: با مشارکت خیران منطقه زمینه آزادسازی تعداد ۲۴ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد در این شهرستان فراهم شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در اهر، افزود: خیریان و نیکواران این شهرستان تاکنون به میزان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری کرده و زمینه برای آزادی ۲۴ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد ایجاد شده است.

به گفته وی این محکومان به علت عدم استطاعت مالی توانایی پرداخت بدهی و یا دیه خود را نداشته و در زندان به سر می‌بردند.

نظری با بیان اینکه سوابق مردم شهرستان اهر در انجام امور خیر زبانزد بوده و این مساله فرصتی مناسب برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است، اظهار داشت: با توجه به فراخوان اعلامی از سوی ستاد برگزاری جشن گلریزان، مردم منطقه و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی، اصناف، بازاریان، کارکنان ادارات و نهادها استقبال ویژه ای از این امر خداپسندانه داشتند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته زمینه آزادی ۵۵ نفر فراهم شده بود که از این تعداد ۲۷ نفر توسط ستاد دیه، ۲۲ نفر توسط خیران و ۶ نفر نیز توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

  • منبع خبر : ایرنا