کنفدراسیون فوتبال آسیا: تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی امیدوارتر شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا: تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی امیدوارتر شد

کنفدارسیون فوتبال آسیا با اشاره به برتری یک بر صفر تراکتور ایران مقابل نیروی هوایی عراق در نخستین بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، نوشت: تراکتور با این برتری به ادامه این رقابت‌ها امیدوارتر شد.

ه گزارش ایرنا، در مطلبی که در سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا قرار گرفت، آمده است: تراکتور در چهارمین بازی گروه «ب» این رقابت ها، با برتری مقابل تیم ۱۰ نفره نیروی هوایی عراق، نخستین پیروزی خود را کسب کرد.

در این مطلب اضافه شده است: این برد، تراکتور را ۶ امتیازی و به صعود از این گروه امیدوارتر کرد ،اما در مقابل نیروی هوایی عراق را ۲ امتیازی نگه داشت تا این تیم عراقی نیز همچنان به دنبال برد در این رقابت ها باشد.

در ادامه این مطلب نوشته شده است: تراکتور در دقایق نخست این بازی برتری خود را حاکم کرد و مهدی تیکدری نژاد با نفوذ از سمت چپ دفاعی تیم عراقی، پیمان بابایی را صاحب موقعیت طلایی کرد که با واکنش فهد طالب دروازه بازان تیم عراقی مواجه شد و این خود تیکدری بود که توپ برگشتی و تک گل بازی را وارد دروازه تیم عراقی کرد.

به گزارش ایرنا، به دنبال اخراج مدافع میانی تیم عراقی در دقیقه ۳۸ بازی تراکتور ن یوری هوایی عراق در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور نیمه دوم را مهاجمی تر و برتر آغاز کرد و چندین موقعیت خطرناک نیز روی دروازه نیروی هوایی ایجاد کرد، اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا این بازی با برتری یک بر صفر نماینده ایران در گروب لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا خاتمه یابد.

در ادامه این رقابت ها تراکتور روز دوشنبه مقابل پاختاکور قراری می گیرد که در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه پر گل سه بر سه متوقف شد و نیروی هوایی عراق با شارجه امارات دیدار می کند.

در جدول رده بندی این گروه شارجه با هشت امتیاز و بدون باخت در صدر است و تراکتور با ۶ امتیاز و بدون باخت در مکان دوم قرار دارد و تیم های پاختاکور با سه و نیروی هوایی با ۲ امتیاز در رده های بعدی هستند.

  • منبع خبر : ایرنا