کشف ۲۷۸ دستگاه تست اکسیژن قاچاق در ملکان
کشف ۲۷۸ دستگاه تست اکسیژن قاچاق در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان از کشف ۲۷۸ دستگاه تست اکسیژن قاچاق در ملکان خبر داد. سرهنگ علی ریحانی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس یگان امداد با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو سمند مطلع و پیگیری موضوع رابه صورت ویژه در […]

فرمانده انتظامی ملکان از کشف ۲۷۸ دستگاه تست اکسیژن قاچاق در ملکان خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس یگان امداد با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو سمند مطلع و پیگیری موضوع رابه صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل محورهای مواصلاتی،خودرو مذکور را که در محور شهرستان ملکان_بناب در حرکت بوده شناسایی و دریک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی ادامه داد. ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۲۷۸ دستگاه تست اکسیژن و ضربان قلب خارجی به مارک پلاس اکسیمنر قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال وفاقد هرگونه مجوز گمرکی که به طور ماهرانه ای در داخل بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و دو نفر متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا