کاهش نسبی دمای هوا از اواخر هفته در آذربایجان شرقی
کاهش نسبی دمای هوا از اواخر هفته در آذربایجان شرقی

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش سه الی هفت درجه‌ای دمای هوای استان از اواخر هفته خبر داد. محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: تغییرات دمایی قابل توجهی تا آخر هفته در استان قابل مشاهده نیست اما شاهد افزایش موقت ابر بویژه در مناطق ارس […]

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش سه الی هفت درجه‌ای دمای هوای استان از اواخر هفته خبر داد.

محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: تغییرات دمایی قابل توجهی تا آخر هفته در استان قابل مشاهده نیست اما شاهد افزایش موقت ابر بویژه در مناطق ارس باران از ساعات بعد از ظهر و همچنین افزایش سرعت وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد:  از اواخر روز سه شنبه با گذر امواج، جوّ استان ناپایدار شده و افزایش ابر به خصوص در نواحی شمالی استان، سبب رگبار باران و رعد و برق خواهد شد.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۳۵ و ۲۳ درجه بود که دمای فعلی آن نیز ۲۶ درجه‌ی سانتیگراد است.

امیدفر در پایان در خصوص خنک ترین و گرمترین شهر استان بیان کرد: سراب و چاراویماق با دمای ۱۵ درجه بالای صفر، خنک ترین شهرهای استان و میانه با دمای ۳۹ درجه بالای صفر، گرمترین شهر استان گزارش شده‌ است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا