چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد
چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد

استاندار آذربایجان‌ شرقی در سفر نیم‌روزه به شهرستان چاراویماق از اقدامات عمرانی، فرهنگی و بهداشتی قرارگاه "عهد خدمت" بازدید کرد.

عابدین خرّم با همراهی مدیرکل امور روستایی استانداری، فرماندار چاراویماق و مدیرکل بنیاد مسکن استان در میان اهالی روستاهای اطراف شهرستان حضور یافت و به گفت‌وگو با آنان پرداخت.

وی با بیان اینکه مردمان روستاهای کشور ولی نعمتان مسئولان هستند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری‌های مداوم، چالش‌های شهرستان را مرتفع خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: چاراویماق به کانون خدمت‌رسانی تبدیل خواهد شد تا از شدت چالش‌ها و مسائل عمرانی و زیرساختی بکاهد.

خرّم به مردم چاراویماق وعده داد تا اقدامات و تصمیمات شورای معادن استان را به سمت توسعه شهرستان هدایت کرده و مسئولیت‌های اجتماعی معادن در راستای تامین آب شرب، نوسازی مدارس و ایجاد بسترهای اشتغال برای جوانان هدایت شود.

وی همچنین به فرماندار شهرستان و مدیرکل بنیاد مسکن استان دستور داد که فرآیند توسعه مسکن روستایی و ترمیم و احداث راه‌های مواصلاتی روستاها تسریع یابد.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اردوهای جهادی دانشجویی استان در قالب قرارگاه “عهد خدمت” و در ۲۲ روستای شهرستان چاراویماق مشغول خدمت‌رسانی در عرصه‌های بهداشتی و بازسازی مدارس هستند.