پیگیر مطالبات هوادان تیم تراکتور از مسئولان استانی خواهم بود
پیگیر مطالبات هوادان تیم تراکتور از مسئولان استانی خواهم بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع هوادان تیم تراکتور، گفت: بنده صحبت‌های هواداران را هم در این‌جا و هم در فضای مجازی شنیده‌ام و از خواسته‌های شما عزیزان، اطلاع دارم و ان شالله از مسئولان ورزشی و سیاسی استان هم پیگیر این مطالبات خواهم بود. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع هوادان تیم تراکتور، گفت: بنده صحبت‌های هواداران را هم در این‌جا و هم در فضای مجازی شنیده‌ام و از خواسته‌های شما عزیزان، اطلاع دارم و ان شالله از مسئولان ورزشی و سیاسی استان هم پیگیر این مطالبات خواهم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار و گفتگوی جمعی از هواداران و فعالان رسانه‌ای تیم فوتبال تراکتور با وی، اظهار کرد: هواداران تراکتور، گل سر سبد هواداران فوتبال کشور، پرشور و شعور، وفادار، دغدغه مند، مکتبی و حقیقتا عاشق، عاشق وطن، عاشق فوتبال و عاشق انقلاب هستند.

وی افزود: تراکتور در سال‌های اخیر و بعد از صعود به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا،  هر وقت تشویق و حمایت هواداران عزیز را داشته، خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: هواداران تراکتور که در آسیا هم شاخص هستند، سال‌های سال در لیگ آزادگان،  در سرما و گرما و در همین ورزشگاه پیر باغشمال به پای تیم ایستادند و با حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم، بالاخره تیم را به دوران اوج خود بازگردانده و زمانی تراکتور، قطب اول بازیکن سازی کشور بود، روزی بیش از ۱۰ بازیکن تیم ملی از استعدادهای همین تراکتور بودند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: متاسفانه جو ورزشگاه و شعارها در بعضی بازی‌ها خوب نیست، البته این شعارها و جو در ورزشگاه‌های سراسر کشور نیز همین گونه بوده اما تماشاگران تبریزی یک ویژگی دارند و اغلب از موضع دفاع وارد اینگونه بحث‌ها می‌شوند که ان شالله بعد از این ایام که امکان حضور هواداران در ورزشگاه‌ها میسر شد، بایستی جلوی شعارهای ناهنجار گرفته شود.

وی ادامه داد: رشد و تعالی باشگاه تراکتور، در چند سال اخیر در سایه همدلی و همراهی هواداران با باشگاه تراکتور در درجه اول و در درجه دوم تلاش‌های بازیکنان،  مربیان و در درجه سوم تلاش‌های مدیران اتفاق افتاده است.

وی افزود: فوتبال از آن جا که با فرهنگ و اجتماع، رابطه‌ی مستقیم و مستمر داشته‌اند، خود موجب رشد فرهنگی و اجتماعی و پدید آمدن عقاید و ارزش‌های متعالی خواهد شد و تاثیر فراوان آن، قابل چشم پوشی نیست.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا