پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در پیامی شهادت جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

  • متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک؛ ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

 با سلام و تحیات وافره

ضایعه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری که میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار صحنه های فراموش نشدنی از مجاهدت های مخلصانه و شجاعانه اوست؛ دل های ملت ایران را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد.

خون پاک حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.

ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر میبندند.

یقین میدانیم خون سپهبد سلیمانی استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر میکند.

این ضایعه را به ملت بزرگ و مقتدر ایران، محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، همه نیروهای مسلح و نیروهای محور مقاومت، سپاه مقتدر و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و شادی روح آن شهید والامقام و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

جمعه ۱۳ دی ۹۸