پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت مرحوم «حاج بیوک آسایش»
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت مرحوم «حاج بیوک آسایش»

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی درگذشت مداح اهل‌بیت (ع) مرحوم حاج بیوک آسایش جاوید را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون  

خبر درگذشت مداح مخلص و انقلابی، مرحوم آقای حاج بیوک آقا آسایش دردی جانگاه در قلب هایمان گذاشت و موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

حاج بیوک آسایش جاوید، از رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا بود که در دوران دفاع مقدس، توانایی‌های رزمی خویش را توأم با نفس گرم و صدای حزینش به خدمت گرفت و امروز بعد از مدت ها فراق از همرزمان آسمانی اش به دیدار فرزند عالی مقام و شهیدش علی آسایش جاوید شتافت.

خاکریزهای اعتقادی رزمندگان اسلام و اهالی مؤمن و متدین شهر تبریز و خطه آذربایجان با نوای عاشورایی آن مرد مؤمن و پاک نهاد مانوس بودند و این نوا برای همیشه در اذهان ارادتمندان آستان اهل بیت علیهم السلام به ودیعه خواهد ماند.

اینجانب با تسلیت فقدان این دلسوخته و عاشق و ذاکر صاحب نام حضرات معصومین علیهم السلام و پیشکسوت مدح و مرثیه و تربیت یافته مکتب شیعه و اهل بیت(ع) را به جامعه حسینی و خاندان مکرم ایشان، همه همرزمان و یاران ایشان در سپاه عاشورا تسلیت عرض نموده و علوّ درجات و حشر با اولیای الهی آن فقید سعید، و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

یاد و خاطره این مداح پرآوازه، بصیر، ولایت‌مدار و ذاکر با اخلاص اهل بیت (علیهم السلام) برای همیشه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

  • منبع خبر : ایسنا