پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت حجت الاسلام آتش زر
پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت حجت الاسلام آتش زر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام سید موسی آتش زر را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم بشرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَه

خبر درگذشت روحانی پارسا و مبارز نستوه مرحوم جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید موسی آتش زر موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن عالم بزرگوار از شخصیت های برجسته مباحث دینی و مذهبی بود که سال‌های متمادی در امر تربیت تعالیم و آموزه های دین اسلام و تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) تلاشهای خستگی ناپذیر داشت و شاگردان بسیاری تربیت کرد.

این عالم پاک نهاد از شاگردان حضرات آیات؛ بهجت، مدنی، میرزا کاظم تبریزی، بهاءالدینی، محمدتقی آملی و علامه طباطبایی که فقدان شان ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی آتش زر از مؤسسین کمیته انقلاب اسلامی بناب و از همراهان حضرت آیت الله حاج شیخ یوسف باقری بنابی در مبارزه با نظام شاهنشاهی بود و حضور در جبهه های حق علیه باطل همراه با طلاب جوان بخش دیگر از روحیه حق طلبی و جهادی ایشان است.

این استاد دین و اخلاق در مقاطعی از دوران فعالیت سیاسی و اجتماعی خود مسئولیت حزب جمهوری اسلامی، ریاست هلال احمر، مسئولیت دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولیت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بناب را نیز عهده دار بودند.

اینجانب درگذشت این روحانی وارسته را به حوزه های علمیه، حوزه حضرت ولی عصر(عج) بناب، طلاب و روحانیون سراسر کشور، اهالی محترم شهر بناب و خطه آذربایجان، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.