پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به رئیس جدید سازمان صدا و سیمای کشور
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به رئیس جدید سازمان صدا و سیمای کشور

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب «دکتر پیمان جبلّی» به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: باسمه تعالی جناب آقای دکتر پیمان جبلّی ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران  باسلام و تحیات؛ انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب «دکتر پیمان جبلّی» به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر پیمان جبلّی

ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

 باسلام و تحیات؛

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له؛ تخصص، سوابق انقلابی و تجارب ارزنده شما در سطوح مختلف مدیریتی رسانه ملی گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی و ارمغان آور توسعه، تحول و ارتقاء سطح آگاهی و معرفت، نشاط و امید در جامعه خواهد شد و همچنین آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه‌ی تحریف دشمنان خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا