پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته ملی مهارت و و روز ملی کارآفرینی
پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته ملی مهارت و و روز ملی کارآفرینی

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بر لزوم تربیت نیروی کار ماهر در بخش‌های مختلف جامعه تأکید کرد. متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است؛ ششم مرداد در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی […]

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بر لزوم تربیت نیروی کار ماهر در بخش‌های مختلف جامعه تأکید کرد.

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است؛

ششم مرداد در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است.امروزه مهارت­های فنی و آموزش و ترویج آنها می­تواند در توسعه اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و مولد و تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی مهم ایفا کند.

وظیفه و کارکرد سازمان آموزش فنی و حرفه­ای نیز به عنوان متولی این عرصه با ایجاد بسترهای مناسب مهارت‌آموزی متناسب با نیاز بازار برای آحاد جامعه بسیار بااهمیت است.

امیدواریم در سال تولید؛ پشتیبانی­ها و مانع زدایی­ها در راستای آموزش و تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز جامعه در بخش‌های مختلف گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

اینجانب این روز را به کارآموزان، کارکنان و مربیان پرتلاش حوزه مهارت‌آموزی و متولیان و مسئولان آن تبریک گفته و از تلاش‌های آنان در بسط و گسترش آموزش‌های مهارتی و کاربردی منجر به اشتغال در استان، سپاسگزاری می‌کنم.

  • منبع خبر : ایسنا