پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است
پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است، از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایطی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد.

به گزارش نهال امید سردار “حسین عبدی”  روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: پلیس با آمادگی و هوشیاری کامل مسوولیت حفاظت و امنیت از ۳ هزار و ۵۳ صندوق اخذ آرا را برعهده دارد و نسبت به تامین نظم و امنیت کلیه حوزه های انتخابیه اصلی و فرعی در سطح استان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجوددر فرماندهی انتظامی استان تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود تا این مأموریت بسیار مهم به نحو احسن و کامل به سرانجام برسد.

سردار عبدی اظهارکرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل با راه اندازی قرارگاه امام علی (ع)تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

وی با بیان اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تامین امنیت در قبل، حین و بعد ار انتخابات را پیش بینی کرده است، افزود: این امنیت چه در حوزه‌های رای گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تامین خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان تامین امنیت صندوق های اخذ آرا را اولویت اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و تمام شهروندان را برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

  • منبع خبر : ایرنا