پلمب ۵ واحد آلاینده زیست محیطی در شهرک صنعتی چرمشهر تبریز
پلمب ۵ واحد آلاینده زیست محیطی در شهرک صنعتی چرمشهر تبریز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز از پلمب ۵ واحد متخلف و آلاینده زیست محیطی در شهرک چرمشهر تبریز خبر داد. شهنام اشتری با اعلام این خبر، گفت: پس از چندین مرتبه صدور اخطاریه کتبی به واحدهای آلاینده زیست محیطی، این واحدهای متخلف با حکم مقام قضایی پلمپ شدند.   وی تاکید کرد: رعایت ضوابط […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز از پلمب ۵ واحد متخلف و آلاینده زیست محیطی در شهرک چرمشهر تبریز خبر داد.

شهنام اشتری با اعلام این خبر، گفت: پس از چندین مرتبه صدور اخطاریه کتبی به واحدهای آلاینده زیست محیطی، این واحدهای متخلف با حکم مقام قضایی پلمپ شدند.  

وی تاکید کرد: رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در مدیریت پسماند و پساب همه صنایع و بخصوص شهرک صنعتی چرمشهر الزامی است. 

 وی از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی قدردانی کرد و گفت: حمایت دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی شایسته تقدیر است.  

 اشتری گفت: مسئولان شهرک چرمشهر باید نظارت کافی بر واحدهای فعال در این شهرک را داشته باشند تا پساب و پسماندهای این واحدها به درستی مدیریت شود. 

 وی از افزایش پایش‌های زیست محیطی شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز پایش‌های مستمر و دوره ای را از واحدهای فعال در شهرک چرمشهر و دیگر مناطق صنعتی تبریز انجام می دهد و در صورت تخلف از ضوابط زیست محیطی، اخطارها و برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد داد.  

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز با تاکید بر این‌که حفاظت از محیط زیست وظیفه قانونی همه آحاد جامعه است، افزود: همه مردم و فعالان صنعتی باید در حفظ محیط زیست همکاری کنند تا شاهد محیطی سالم و عاری از هر گونه آلودگی در کلان شهر تبریز باشیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا