پزشکان آبرومندانه و ایثارگرانه در خدمت سلامت جامعه هستند
پزشکان آبرومندانه و ایثارگرانه در خدمت سلامت جامعه هستند

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات کادر پزشکی و درمان استان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا، پزشکان و کادر درمان وارد آزمون سختی شدند و آبرومندانه و ایثارگرانه در این عرصه برای سلامت جامعه خدمت کردند. محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه سوم شهریور ماه،  در مراسم بزرگداشت روز پزشک با بیان اینکه سلامت جامعه مدیون […]

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات کادر پزشکی و درمان استان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا، پزشکان و کادر درمان وارد آزمون سختی شدند و آبرومندانه و ایثارگرانه در این عرصه برای سلامت جامعه خدمت کردند.

محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه سوم شهریور ماه،  در مراسم بزرگداشت روز پزشک با بیان اینکه سلامت جامعه مدیون تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادر درمان است، ادامه داد: در این شرایط سخت کرونایی ضروری است همه با هم برای عبور از این بحران تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: برخی بر این باورند که در گذشته دامنه علم وسیع نبود و موجب شده بود دانشمندان بزرگی در حوزه هایی همچون نجوم، ریاضیات و طب صاحب نظر باشند، ولی امروز گستره علم به حدی است که کار را برای صاحب نظران بسیار سخت کرده است.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه نباید تخصص شما را در جهان حکمت و طبابت محدود کند، ادامه داد: اگر در دهه ۱۳۶۰ علوم به سمت و سوی انتزاع می رفت، اکنون علوم حالت تجمیع به خود گرفته و رشته های بسیاری با هم تجمیع می شوند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی گفت: به اساتید دانشگاهی توصیه می کنیم در پرورش نسل های جدید، تلاش کنند انسان های تک بعدی و تک تخصصی پرورش ندهند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: در جمهوری اسلامی امید به زندگی از ۵۵ سال به ۷۵ سال رسیده است که این بخاطر پیشرفت در بخش بهداشت و درمان است و اکنون نگران این هستیم که جمعیت به سمت پیری می رود.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایرنا