پرهیز از توقف‌های لحظه‌ای در گردنه‌های شمال
پرهیز از توقف‌های لحظه‌ای در گردنه‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به برفی و لغزنده شدن محورهای هراز و کندوان، گفت: هر لحظه احتمال ریزش کوه، رانش و سقوط بهمن در محورهای شمال وجود دارد که ضرورت دارد از توقف لحظه‌ای در گردنه‌های استان پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری نهال امید از ساری، یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران  اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در محورهای کندوان و هراز هستیم که موجب لغزنده شدن سطح جاده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه از لحاظ ترافیکی تردد خودروها در تمام محورها به‌صورت روان است، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران تا فردا در استان مازندران ضرورت دارد از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: در صورت ضرورت تردد، با توجه به بارش برف و یخ‌زدگی سطح گردنه‌های شمال، لازم است خودروها به تجهیزات زمستان به‌ویژه زنجیر چرخ تجهیز شوند و همچنین با سوخت و اطمینان از سلامت خودرو نسبت به تردد اقدام کنند.

جهان‌تاب با اعلام اینکه احتمال ریزش کوه، رانش و سقوط بهمن در گردنه‌های شمال وجود دارد،  خاطرنشان کرد: جدی گرفتن توصیه‌های پلیش سلامت شهروندان را رقم خواهد زد.

وی در پایان گفت: موضوع مهم دیگر پرهیز از توقف‌های لحظه‌ای در محورهای شمال است که ضرورت دارد از آیت کار به شدت خودداری شود؛ چرا که هر لحظه امکان بروز حادثه وجود دارد.

  • منبع خبر : فارس