پرداخت تسهیلات حمایتی به ۶۷۶ واحد صنفی و تولیدی در اهر
پرداخت تسهیلات حمایتی به ۶۷۶ واحد صنفی و تولیدی در اهر

فرماندار اهر از پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به ۶۷۶ واحد صنفی، مراکز تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد. رسول خدابخش در جلسه رفع موانع و آسیب‌های اصناف و تولیدکنندگان شهرستان اهر گفت: متاسفانه در جریان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان بیش از ۱۱۱۰ واحد […]

فرماندار اهر از پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به ۶۷۶ واحد صنفی، مراکز تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش در جلسه رفع موانع و آسیب‌های اصناف و تولیدکنندگان شهرستان اهر گفت: متاسفانه در جریان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان بیش از ۱۱۱۰ واحد صنفی، مرکز تولیدی و صنعت دچار ضرر و زیان شدند.

وی افزود: برای جبران و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، دولت با پرداخت تسهیلات حمایتی سعی در جبران این خسارت کرد که سهم اهر از این تسهیلات حمایتی بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال است.

خدابخش با بیان اینکه در این راستا ۳۴۵ واحد صنفی و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به بانک‌های عامل جهت دریافت بیش از ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی معرفی شده‌اند، گفت: لازم است بانک‌های عامل نیز نسبت به پرداخت به موقع این تسهیلات به آسیب دیدگان کرونایی نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا