هیمنه استکبار در صحرای طبس، به اذن خداوند شکست
هیمنه استکبار در صحرای طبس، به اذن خداوند شکست

به گزارش نهال امید: فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پنجم اردیبهشت سالروز شکست هیمنه استکبار به اذن خداوند است که توسط شن‌های صحرا همچون سلاح غیبی عملیات موسوم به پنجه عقاب را به‌صورت مفتضحانه‌ای به شکست منتهی کرد، این نشانگر عظمت الهی در صحرای طبس بود.

هیمنه استکبار در صحرای طبس، به اذن خداوند شکست

امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، در بازدید از یگان‌های مرزی در رابطه با واقعه طبس، با بیان این‌که این امداد غیبی همانا داغ شکستی را بر آمریکاییان تحمیل و آن‌ها را رها نخواهد کرد، گفت: این شکست ضربه ای دوباره به احساس غرور و اعتماد به نفس آنان زد.

وی با اشاره به آیه «وَ مَکرُوا مکْراً و مَکَرْنا مکراوهُمْ لا یَشْعرونَ»، خاطرنشان کرد : تاریخ عرصه پیروزی حق بر باطل است و فریب و نیرنگ استکبار به‌سوی خود آنان برمی‌گردد. چراکه همه جریانات به طرفی واحد که جهت حق است حرکت می‌کند.

وی افزود: عدم درک حقانیت حق مثل سرنوشت یاران فیل است که به سنگ‌های سجیل گرفتار آمدند و همچون برگ‌های خردشده بر زمین افتادند.

امیر شفیعی گفت: اهمیت واقعه‏‌ی صحرای طبس، در این بود که وقتی نظامی مردمی و اسلامی مورد عنایات باری تعالی باشد، حتی عواملی مانند ریگ‌ها و گرد و غبار بیابان هم می‌توانند ماشین جنگی قدرتمندترین کشور جهان را در هم بکوبند و منهدم سازند.

فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، گفت : در راستای شروع افول آمریکا ، سیلی محکم نیروهای مسلح و انهدام پایگاه عین الاسد آغاز این افول را به رخ جهانیان کشید و باز هم این قدرت پوشالی در مقابل چشمان همگان به سخره کشیده شد.

  • منبع خبر : ایسنا