همایش نکوداشت زنده نامان در تبریز برگزار می شود
همایش نکوداشت زنده نامان در تبریز برگزار می شود

شهردار تبریز از برگزاری همایش نکوداشت زنده نامان خبرداد و گفت: این همایش پس از نزدیک به یک دهه، اسفند امسال در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نهال امید، ایرج شهین باهر امروز در جلسه هماهنگی همایش نکوداشت زنده نامان تبریز با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های فرهنگی، اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی بیشترین اثرگذاری را در قیاس با دیگر دستگاهها داشته و دارد.

در ادامه اهمیت برگزاری همایش نکوداشت زنده نامان را یادآور شد و افزود: این همایش در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی اواخر اسفند ۹۸ در تبریز برگزار می شود و به منظور انتخاب و معرفی افراد شایسته، تعامل و جلب مشارکت دستگاه های مرتبط در برگزاری این همایش ضروری است.

شهردار تبریز برگزاری همایش نکوداشت زنده نامان را یک اقدام فرهنگی عظیم دانست و گفت: در شهر تبریز افراد خاص و تاثیرگذار بسیاری وجود دارند که چه بسا در پشت صحنه کارهای بسیار بزرگی انجام داده و اتفاقات مهمی رقم زده اند، اما هرگز نامی از آنها برده نشده و نمی شود و به نظر می رسد برگزاری همایش زنده نامان فرصتی ارزشمند برای شناساندن چنین افرادی باشد.

او ادامه داد: همچنین از منظر این همایش بزرگ می توان داشته ها و توانایی های شهر تبریز را به دیگر شهرها معرفی کرد.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: در انتخاب نفرات برتر همایش نکوداشت زنده نامان باید حساسیت و دقت نظر بیشتری به خرج داده شود.

همایش نکوداشت زنده نامان پیش از این دو بار در تبریز برگزار شده که آخرین آن به سال ۱۳۸۹ باز می گردد و اکنون نیز به همت شهرداری تبریز، برگزاری سومین دوره این همایش برنامه ریزی شده است.

  • منبع خبر : شهریار