مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، هدایت این تیم را در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در فصل پیش عهده‌دار شد.

یونس قربانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارنهال امید ، افزود: پس از سقوط ماشین سازی از لیگ برتر، بلافاصله با تدوین برنامه های باشگاه برای حضور پرقدرت در دسته اول لیگ آزادگان و با مشارکت جمعی از پیشکسوتان باشگاه، بررسی شرایط تیمی به انجام رسید و در نهایت با انجام مذاکرات نهایی، با اکبرپور برای  ادامه همکاری های خود به توافق رسیدیم.

وی ماموریت اول و مهم اکبرپور را تست گیری از جوانان و بازیکنان مستعد بومی آذربایجان شرقی و تبریز اعلام و اضافه کرد: بر همین اساس از مدت ها قبل تست گیری از بازیکنان علاقه مند در زمین چمن اختصاصی کارخانه ماشین سازی صورت گرفت و فهرست نهایی نفرات پذیرش شده در اختیار سرمربی تیم بزرگسالان قرار می گیرد.

قربانی ادامه داد: تمرینات تیم اصلی ماشین سازی همراه با تست گیری نهایی از نفرات تعیین شده از روز گذشته در تبریز آغاز شده است و امیدواریم با بستن تیمی جوان، بومی و قدرتمند حضوری پرصلابت در لیگ دسته اول داشته باشیم تا دوباره قدیمی ترین تیم آذربایجان به لیگ برتر بر گردد.

به گزارش نهال امید ،  علیرضا اکبرپور در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فصل گذشته به عنوان سرمربی ماشین سازی منصوب شد تا عنوان پنجمین سرمربی این تیم بحران زده لقب بگیرد.

وی متولد سال ۱۳۵۳ در محله عباسی تبریز است که فوتبال خود را از تیم های پایه ماشین سازی شروع کرد و خیلی زود و در سن ۱۶ سالگی در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کرد و با درخشش در لیگ سال ۱۳۷۵ همراه با مرحوم ناصر حجازی سرمربی وقت ماشین سازان به تیم استقلال انتقال یافت.

اکبرپور دارای مدرک مربیگری آ  (A) آسیا است و سابقه مربیگری کوتاه مدت در ماشین سازی به سال ۱۳۹۱ را نیز دارد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا