نگاه زیربنایی به فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشید
نگاه زیربنایی به فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشید

مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: همه باید نسبت به فداکاری شهدا و ایثارگران کشورمان و همچنین پاسداشت مقام ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده‌های آنها تعصب داشته باشیم و یکی از اولویت‌های کاری ما باشد.

غلامرضا باقری روز چهارشنبه، اول تیرماه، در جلسه‌ی هم‌اندیشی مسئولین امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: اگر ایثارگران نبودند، اکنون کشور در این شرایط نبود و با فرهنگ سازی که انجام شد و با تدابیر نظام، ایثارگری توانست سبب حفظ نظام و مکتب شیعه شود؛ بنابراین باید قدردان زحمات این افراد بود. 

وی ادامه داد: خدمت‌گزاری به ایثارگران و خانواده‌های از جمله مسئولیت‌های ما است که باید خدمت بیشتری به آنها بکنیم؛ البته در زمینه‌ی ایثارگری و خدمت به آنها فرهنگ سازی هم لازم است چراکه این افراد با تواضع کار می‌کنند و احساس می‌کنند که در حال معامله با خدا هستند. 

وی افزود: یک درصد از کل جانبازی به مراجع مراجعه کرده و درخواست حقوق خود را می‌کنند که این امر نوعی عدم مدیریت صحیح سازمان‌ها است، باید کاری کنیم که همه به حق خود برسند و فرهنگ سازی مناسبی انجام شده و شرایط نامساوی از بین برود.

وی در ادامه بیان کرد: پایین‌ترین کمک‌ به آنها، بررسی آیین‌نامه‌ها و مقررات است و باید توجه کرد که چه چیزی سبب ارتقاء آنها می‌شود و همه‌ی مجموعه‌های پالایشی باید بر روی آنها کار کنند حتی برای قوت دادن به این موضوع، منابع انسانی را به قبضه برسانند.

به گزارش نهال امید ، مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در پایان تاکید کرد: دغدغه‌ی ما از لحاظ فرهنگ سازی است و این آمادگی را داریم که حداکثر خدمت‌گزاری را برای آنها داشته باشیم و از توانمندی آنها حداکثر استفاده را کنیم.