نذر کپسول های انرژی در قالب کمک های مومنانه به بیماران کرونایی
نذر کپسول های انرژی در قالب کمک های مومنانه به بیماران کرونایی

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نذر کپسول های انرژی در قالب کمک های مومنانه به بیماران کرونایی توسط بسیجیان استان شروع شده است.

نذر کپسول های انرژی در قالب کمک های مومنانه به بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری نهال امید از تبریز، عابدین خرم امروز در جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور سرلشکر سلامی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی از جمله استان‌هایی بود که پیک پنجم بیماری کرونا از یک هفته قبل شروع شد و متاسفانه روند ابتلا و فوتی روند صعودی است.  

وی با اشاره به اقدامات سپاه عاشورا گفت: نذر کپسول های انرژی در قالب کمک های مومنانه به بیماران کرونایی توسط بسیجیان استان شروع شده است. بیش از ۱۹ هزار بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی با فعال سازی تیم های رصد و پایش بیماریابی و پیشگیری را شروع کرده اند. همچنین همیاران سلامت علاوه بر محلات، در مراکز پر تردد برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند. 

فرمانده سپاه عاشورا افزود: با پیگیری سپاه استان مشکل شرکت سِرم سازی مرتفع و کمبود این داروی پرمصرف در کشور مرتفع گردید.

سردار خرّم خاطرنشان کرد: ۷۱۲ نفر از بسیجیان متخصص و آموزش دیده در امر واکسیناسیون فعال هستند و با تامین واکسنِ کافی، مراکز واکسیناسیون سه شیفته فعالیت خواهند کرد.

سرلشکر سلامی نیز با تقدیر از فعالیت های سپاه عاشورا گفت: محله محوری حُسن کار شماست و تجربه نشان داده که تلاش های بسیج و سپاه در میدان عمل موثر واقع می شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس