نامه‌ی سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز خطاب به اعضای شورای شهر
نامه‌ی سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز خطاب به اعضای شورای شهر

انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز طی نامه‌ای خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر تبریز خواستار دوری از زدوبندهای پشت پرده و لابی های فسادزا برای حفظ وضع موجود شدند. متن این نامه به شرح زیر است: سلام علیکم؛ اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز نیک مستحضر هستید که تجربه‌ی مدیریت شهری چند […]

انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز طی نامه‌ای خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر تبریز خواستار دوری از زدوبندهای پشت پرده و لابی های فسادزا برای حفظ وضع موجود شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم؛

اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز نیک مستحضر هستید که تجربه‌ی مدیریت شهری چند سال اخیر و کارنامه‌ی شوراها و حواشی مربوط به آن بخصوص خاطره‌ی بد مفاسد شورای چهارم در اذهان مردم تبریز نوعی ناامیدی و سرخوردگی نسبت به اداره‌ی متوازن و مناسب شهر را پدیدار کرده بود و مردم نسبت به مسئولان شهری بدبین شده و از تضییع حقوق خود ناراضی بوده و نسبت به رویه های جاری موجود اعتراض داشتند.

اما مردم در انتخابات اخیر با حضور چهره های نوگرا و تحول خواه و دغدغه‌مند نسبت به حقوق عامه و ملتفت به چالش ها و مسائل شهری مختلف نسبت به تغییر وضع موجود و اصلاح سازوکارهای غلط، تبعیض آمیز و رانتی امیدوار گشته و با رأی خود به چهره هایی صالح بخشی از این زمینه اصلاح را فراهم آوردند.

واضح است که یکی تصمیم های بسیار حیاتی و به شدت تاثیرگذار در تمام شئون مدیریت شهری انتخاب شهردار مناسب برای شهر تبریز می‌باشد. مع الاسف طبق شنیده ها و اخبار منتشر شده شاهد آن هستیم که نظر برخی اعضای شورا در خصوص انتخاب شهردار روی اشخاصی متمرکز شده است که نه تنها هیچ نسبتی با تحول مدیریتی و حرکت در مسیر عدالت شهری ندارند بلکه نماد تام و تمام وضع نابسامان موجودند.

از این رو بسیار صریح و شفاف به تمام اعضای شورای ششم هشدار داده و تصریح می‌کنیم که از زدوبند های پشت پرده و لابی های فسادزا برای حفظ وضع موجود دوری کرده و خوش نامی و اعتبار اجتماعی خود را فدای جریانی نامیمون و روبه تباهی ننمایید و با رویکردی مردم محور و مدافع منافع اکثریت جامعه در انتخاب مدیری شایسته برای شهر تبریز با ظرفیت های بسیارش نهایت دقت و ذکاوت را به خرج داده و در همین ابتدای امر امید مردم را با صحه گذاشتن بر رویه های قبلی به ناامیدی و سرخوردگی تبدیل ننمایید و بخاطر داشته باشید که شعار های قبل انتخابات، تعهدات بعد انتخابات هستند و آنان که با پذیرش عدم همکاری با جریان قدرت و ثروت در لیست های مختلف جای گرفته‌اند؛ بی‌تردید در برابر  خداوند متعال و مردم شریف تبریز مسئول هستند.

همچنین در پایان اخطار می‌دهیم در صورت عدم توجه به معیارهای درست و پیروی از مصالح شخصی و گروهی به وظیفه‌ی شرعی و انقلابی خود در افشای جزئیات این اعمال ناصحیح بر خواهیم آمد و افکار عمومی را از جریان ائتلاف های باندی و گروهی مطلع خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا