معاون اول قوه قضاییه: بسیج در تمامی رخداد‌های پس انقلاب در خط مقدم بوده و به مردم خدمت کرده است
معاون اول قوه قضاییه: بسیج در تمامی رخداد‌های پس انقلاب در خط مقدم بوده و به مردم خدمت کرده است

معاون اول قوه قضاییه گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.

به گزارش نهال امید ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در محفل انس با قرآن با حضور کارکنان و پرسنل دستگاه قضا، با اشاره به نهاد مردمی بسیج و فعالیت‌های بسیجیان در دوران پس از انقلاب بیان کرد: ظرفیت‌های بسیج باید به درستی برای مردم تبیین شود.

وی افزود دستاورد‌ها و خدمات این نهاد مقدس که بیش از ۴۰ سال به صورت مستمر و پایدار و در جهت رفاه مردم و خدمت به آن‌ها در حال انجام است، باید برای همگان تبیین شود.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: چرا بسیج و بسیجی را در این امر خلاصه کنید که صرفا باید در پایگاه لباس نظامی بپوشند و انجام وظیفه کنند؟ این کار یک امر بسیار خوب و مقدسی است، اما بسیجی صد‌ها وظیفه بر عهده دارد.

وی افزود: در طول ۴۴ سال گذشته بسیج و بسیجی اثبات کرد که در تمام حوادثی که در مرز و بوم اتفاق افتاده است؛ از قبیل: سیل، زلزله، کرونا و حفاظت از ارزش‏ها در خط مقدم بوده و به مردم خدمت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق تصریح کرد: در ساخت واکسن کرونا بسیج در خط مقدم بوده و برای تحقق و تولید آن کار کرده است. چرا این موضوع را برای مردم تبیین نمی‌کنید؟ انواع واکسن کرونا را همین فرزندان بسیجی شما تولید کردند.

وی افزود: مهمترین وظیفه متولیان، کارگزاران، قوه قضاییه و دولت و بسیج این است که در مقولاتی مانند هنجار‌های اجتماعی و حجاب فرهنگ سازی و جهاد تبیین کنند و مروج و حافظ ارزش‌های الهی و دینی باشند.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: مقوله آموزش و تربیت در مدارس موضوع بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.

انتهای پیام/