مشکل آب شرب در برخی روستاهای ورزقان جدی است
مشکل آب شرب در برخی روستاهای ورزقان جدی است

فرماندار ورزقان گفت: با توجه به مشکلات آب شرب موجود در شهرستان تا تکمیل پروژه آب رسانی به ۶۵ روستای شهرستان، تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت مس سونگون این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم. محمدباقر خانی در نشستی با قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان و در محل فرمانداری ورزقان با هدف […]

فرماندار ورزقان گفت: با توجه به مشکلات آب شرب موجود در شهرستان تا تکمیل پروژه آب رسانی به ۶۵ روستای شهرستان، تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت مس سونگون این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.

محمدباقر خانی در نشستی با قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان و در محل فرمانداری ورزقان با هدف بررسی مشکلات آب شرب شهرستان، اظهار کرد: مشکل آب شرب در برخی مناطق شهرستان بسیار جدی است و این مشکلات گاهی توسط افراد فرصت طلب مورد سؤ استفاده قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اجرای اقدامات جدی برای رفع مشکلات موجود، تصریح کرد: این فرمانداری در تلاش است تا از ظرفیت مس سونگون نیز در کنار توان شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکل آب شرب روستاهای شهرستان بهره‌ببرد.

خانی اظهارکرد: به منظور تامین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم شهرستان در قالب طرح‌های مختلفی از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) که شهرستان ورزقان را در اولویت اول خود برای محرومیت زدایی خود در سال جارب قرار داده‌، بهره‌خواهیم برد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا