مشارکت ۶۳ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب در آذربایجان‌ شرقی
مشارکت ۶۳ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب در آذربایجان‌ شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از مشارکت ۶۳ کتابفروشی استان در طرح پاییزه کتاب استان خبر داد.

سیدقاسم ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: ۴۰ کتابفروشی از تبریز و ۲۳ کتابفروشی از شهرستانهای مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره‌آغاج، ملکان، عجب‌شیر، بستان‌آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی، مدت زمان اجرای طرح پاییزه کتاب را پنج روز عنوان کرد و گفت: طرح پاییزه کتاب سال ۱۴۰۰ از شنبه ۲۹ آبان‌ماه کار خود را آغاز و تا روز چهارشنبه ۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سقف مجاز خرید کتاب ۳۰۰ هزار تومان و سقف یارانه‌ی خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان تعیین شده است، اضافه کرد: در طرح پاییزه کتاب خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه‌ی ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه‌ای را با یارانه‌ی ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ درپیشخوان فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی www.azarsh.ir قابل مشاهده است.

گفتنی است، بیست‌ونهمین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١۴٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

ا

  • منبع خبر : ایسنا