مشارکت مردمی عامل موفقیت در دفاع مقدس بود
مشارکت مردمی عامل موفقیت در دفاع مقدس بود

تبریز - نهال امید - فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر نقش مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام، گفت: مشارکت مردمی و عمومی عامل مهم و محوری موفقیت کشور در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش نهال امید سردار عابدین خرم روز دوشنبه در جمع رزمندگان و بسیجیان سپاه ناحیه بناب افزود: آن چیزی که در هر کشوری باید به آن توجه بسیاری شود مشارکت مردم در انجام امور  است و باید توجه داشت که مشارکت مردم در امور، گره گشای بسیاری از مشکلات است.

وی اظهار کرد: طی ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی هرگاه در هر کاری به مشارکت عمومی مردم در امور توجه کردیم گره بسیاری از مشکلات باز و موفقیت های بسیار خوبی حاصل شد و در هر مقطع زمانی که مردم را در امور و مشکلات مشارکت دادیم،  موفق بودیم و توانستیم به خوبی از آن مشکلات سرافرازانه عبور کنیم.

خرم اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، رژیم بعثی عراق به همراه سایر قدرت‌های جهانی ناجوانمردانه به کشور ما هجوم آوردند اما با مشارکت مردمی و رهبری داهیانه و مدبرانه امام خمینی ره به خوبی از کشور خود دفاع کردیم و وجبی از خاک را به دشمنان ندادیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهم ترین موضوع در کشور بحث کنترل  کرونا می باشد، گفت: در این راستا هر کس به هر اندازه و به نوبه خود باید به جنگ با این بیماری بیاید تا به امید خدا این ویروس منحوس هرچه سریع تر ریشه‌کن شود و مردم از مشکلات اقتصادی و گرفتاری حاصل از این بیماری نجات پیدا کنند.

خرم با اشاره به توزیع هزاران بسته کمک‌های مومنانه از زمان شیوع کرونا در آذربایجان شرقی، افزود: در این رابطه بسیجیان و سایر اقشار مختلف جامعه به خانوارهای متضرر کرونایی و نیازمندان کمک شایان توجهی کردند که به نوبه خود بسیار کاری ارزشمند می باشد.

وی با بیان اینکه بسیجیان در طرح پنجم شهید سلیمانی به سمت کمک به تولید واکسن و همچنین واکسیناسیون عمومی رفته اند، اظهار کرد: در این مرحله بسیجیان در راستای کمک به واکسیناسیون بسیار نقش آفرینی کردند و دستاوردهای بسیار خوبی نیز داشته است.

خرم یکی از مهم ترین اقدامات بسیج از زمان شیوع کرونا تاکنون را توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی عنوان و اضافه کرد: در حال حاضر نیز بیش از یکهزار نفر از بسیجیان استان در کنار کادر درمان در حال کمک به انجام واکسیناسیون هستند که خوشبختانه تا الان بیش از ۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال آذربایجان شرقی واکسینه شده اند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا