مسائل مالی حتی در بیمارستان‌های دانشگاهی هم خودشان را نشان می‌دهند
مسائل مالی حتی در بیمارستان‌های دانشگاهی هم خودشان را نشان می‌دهند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با توجه به بحث‌های تورمی، مسائل مالی حتی در بیمارستان‌های دانشگاهی هم خودشان را نشان می‌دهند.

روزبه رجایی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی روسا و مدیران بیمارستان‌های آذربایجان شرقی مهمترین هدف از برگزاری این جلسه را استفاده از نقطه نظرات در حوزه سیاست گذاری های کلان حوزه درمان عنوان کرد.

 وی با اشاره به اینکه اولویت برگزاری این جلسات بیشتر با بیمارستان‌های غیر دانشگاهی است‌، گفت: ایجاد هماهنگی از دیگر اهداف برگزاری این جلسه است، چرا که ما در مقابل مردم مسئول هستیم.

 وی متذکر شد: اگر قرار بر مطرح کردن تمامی مشکلات در این جلسات باشد، لیست بلند بالایی بالایی از مشکلات جمع می‌شود، اما معتقد هستم که اگر بتوانیم حتی یک مشکل را هم در جلسات حل کنیم به هدفمان رسیده‌ایم.

 به گزارش نهال امید، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ارائه تجارب موفق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در این جلسات را از دیگر بخش‌های مهم جلسات هماهنگی بین روسا و مدیران بیمارستان‌های استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: مقرر شده است تا هر جلسه بر روی یک محور متمرکز شویم که محور این جلسه اعتبار بخشی و نظارت است.

وی در خاتمه با اشاره به قرار گرفتن در فصل شیوع بیماری‌های تنفسی حاد، گفت: فشار ناشی از این بیماری‌ها بر روی بیمارستان‌ها از دیگر مواردی است که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

  • منبع خبر : ایسنا