مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند
مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند

فرماندار هشترود گفت: همه مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند و مشکلات موجود در جامعه را حل و فصل کنند بنابرین ایجاد یک بخش دیگر در هشترود به نام بخش قرانقو به مرکزیت ذوالبین در دستور کار قرار گرفته است که در اینده نزدیک اعلام وصول می شود.

به گزارش نهال امید امین امینیان در نشست خبری، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی باید در اولویت کارهای مسئولان و مردم باشد تا عموم مردم بتوانند در آینده به اهداف عالی زندگی خود برسند.

وی اظهار کرد: وضعیت هشترود از لحاظ امنیتی، سیاسی، اجتماعی و… در چهار سال گذشته بسیار مناسب بود و هیچ مشکلی وجود نداشت چرا که هم مردم منطقه و هم مسئولان در همه ساعات شبانه روز و در همه شرایط پای کار بودند و در جهت اعتلای شهرستان تلاش می کردند. 

امینیان اضافه کرد: ساخت مجتمع فرهنگی، احداث خانه جوان، ایجاد زیر ساخت ها در حوزه اجتماعی، برگزاری جلسات مختلف برای توسعه منطقه، احراز مقام اول در استان در جهت انجام واکسیناسیون بر علیه کرونا، توسعه عمرانی منطقه و چند صد کار دیگر بزرگ ترین کارنامه دولت در منطقه است. 

وی اضافه کرد: تصمیم گیری باید بر مبنای عقلانیت و خرد جمعی باشد تا شاهد توسعه همه جانبه شهرستان باشیم و خوشبختانه این مشورت ها نتیجه داد و در هشترود چندین سازمان مردم نهاد ایجاد شد.

وی ادامه داد: تلاش مسئولان شهرستان در جهت انجام دادن کارهای بزرگ مانند اجرایی ساختن پایاب سد سهند ستودنی است چرا که در سالهای گذشته بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است و انقلابی در صنعت کشاورزی شهرستان به وجود آمده است. 

وی یادآور شد: بهبود و ساماندهی وضعیت شهرک صنعتی هشترود و جذب سرمایه گذاران، این منطقه را به قطب تولید محصولات مختلف بخصوص فولاد تبدیل کرده است و در آینده نزدیک زنجیره فولاد در هشترود تقویت خواهد کرد. 

امینیان اضافه کرد: مشکل جاده های هشترود نبود اعتبار برای آسفالت نبود بلکه عدم وجود یک پیمانکار دارای اهلیت هست که بتواند در این خصوص کار مناسبی انجام دهد. 

وی تشریح کرد: بعد از ۴۰ سال تمامی مناطق گردشگری هشترود مانند سایت تاریخی قلعه ضحاک، سد سهند، بزرگ ترین غار آهکی جهان با نام آغ بلاغ، بقعه بایزید بسطامی و چندین مورد دیگر این شهرستان را به یک منطقه بکر گردشگری تبدیل کرده است.

فرماندار هشترود اضافه کرد: مسئولان باید در راستای اصل پاسخگویی در خدمت مردم باشند.

  • منبع خبر : ایسنا